Nyt mua innostaa taas tää bloggailu niin, että koko ajan oon jotain tyrkkäämäs tänne ja kattomas kävijämittaria.. . Oon jostain masennuskaudesta pääsemäs vähän voitolle.   Ollut tämän terveyden suhteen kaiken näköistä. Ja totuttelen pikkuhiljaa ajatukseen, että nyt oon eläkkeellä. Aluksi otti kyllä lujille myöntää, ettei ole enää työkuntoinen, mutta oikein hankalina kipuaamuina ristin kädet melkein kyynärpäitä myöden ja oon kiitollinen Taivaan Isälle siitä, ettei tarvitse yrittää lähteä väkisin enää mihinkään.

Ja vaikka ulkona pakkanen puree ja sinne ei oikein oo kiva astmavaivan takiakaan mennä. Niin kevättä kohti mennään vauhdilla. Päivät tästä pitenee koko ajan ja nyt näyttää aurinkokin pilkistävän tänäpäivänä.

Laitan tähän väliin tämmösen virkatun huivin.. josta kuvan oon ottanut varmaan joskus viime syksynä, kun ei luntakaan näytä olevan maassa. Huivi on narulla kuivumassa, kun kostutin sen ja siinä samalla sitä kuvailin. Hapsut tässä vielä tasailematta. En kyllä yhtään muista missä tääkään tekele on tällähetkellä menossa. Mutta ei sitä mulla enää ainakaan täällä missään ole.