Kyllä mulla on tullut pitkä väli, etten ole mitään laittanut.. palmikkopipoja oon tehnyt ja antanut pois.. enkä ole kaikkia muistanut kuvata.. :(

 

Nää seuraavat jotka vielä mulla, on mambosta tehty yhteishyvässä olleella ohjeella.. tuota vaaleanpunaista oon pitänyt itte päässäni jonkun kerran ja lämmin on, siihen tuli vaan vähän enempi kierroksia vaihtojen väliin, 5 kierrosta kun pitäis 3 olla ohjeen mukaan.. eli löysemmät palmikot kuin ruskeassa.. tein sellaisiakin joissa ei kääntöreunaa.. nekin kivoja mutta menossa jo.

 

1286345.jpg

 

tässä sininen odottaa tupsua, vai laittaisko ollenkaan.. ja tässäkin löysemmät palmikot kuin ohjeessa ja yks palmikko muutenkin enempi... on vähän leveämpi pipo.

1286358.jpg

 

Sitte muutamat lapaset.. ruskeat tyttö vei jo mennessään.

1286372.jpg

kuvat ei taas oo niin laadukkaita.. tytöllä on uus järjestelmä kamera.. mutta enhän mä sitä osaa käyttää.. niin vanhalla kameralla vaan hutkin..