vaan kun ei iho kestä. Ostin itseruskettavaa voidetta, etten olisi sitten niin kalpea toisten rinnalla. Pitää laittaa joka päivä niin pikkuhiljaa tulee rusketusta. Parina päivänä oon laittanut ja nyt jo pikkasen näkyy. Eipä se auringon ottaminen niin terveellistä ookkaan. Sanon aina, että aurinko ottaa mua, enkä minä aurinkoa, se sanonta on tarttunut joskus joltain. Mulle se pitää kyllä paikkansa :) Meidän yks tyttö sanoi aina pienenä, että tuu kattomaan mun kans aurinkoa ja meni nurtsille peitteen päälle maata. :D Sillä oli sellanen käsitys siitä touhusta.

Sain jotain taas valmiiksikin, tai toissa päivänä jo mutta en oo ehtinyt päivitellä. Nyt mulla on melkein valmis toinenkin. Sellanen toppi tai kattotaan mikä siitä tulee. Tässä kuitenkin tällanen virkattu joku... verkkoliivi? Ai niin ja lanka on  novitan samosta.

628005.jpg

628176.jpg