Jussi on jo ovella.. :) Tässä tytön ottama kuva kukkasista.

679448.jpg

Ehkä ens viikolla saan sen helmilähetyksen. :) Saan koklata vähän laadukkaampia. Yritin tänään käydä kirjastossa ettimässä jotain helmeilyopasta. Mutta aikaa oli niin vähän etten löytänyt. Pitää mennä ens viikolla ja ettiä tietokoneen avulla.  Oon joskus tehnyt sellasia pitsimalleja, mutta oon kadottanut ohjeet. Enkä enää muista mitenkä niitä tehtiin. Opin tekemään niitä, kun olin työkokeilussa sellasessa kehitysvammaisten terapiapaikassa. Olin yhteensä jonkun 5kk.. voi että tykkäsin, mutta mulla vaan kivut ja allergiat vaivas liikaa. Ahkerampia työntekijöitä saa kyllä ettiä, varsinkin naistenpuolella oli touhukasta porukkaa ja valmista tuli. Ja työnlaatu mitä parhainta.Olin myös miestenpuolella. Siellä tehtiin enimmäkseen alihankinta töitä. Ja kyllä heiltäkin homma sujui. Nuorempana joskus olin askarteluohjaajan harjoittelujakson mielisairaalan askarteluosastolla. Sielläkin viihdyin kovasti myös. Ajattelin silloin johonkin sellaiseen kouluun vielä hakea.. mutta lapset oli niin pieniä ja koulut kaukana. Se jäi sitten.

Tässä taas parit helmet. Vähä outoja tuli.. nää on vaan tiimarin ja minimanin halvoista helmistä.. ja on siellä välissä purkuhelmistä ruskeita helmiä seassa. Ruskeamustat on kumilankaan pujotettuja. Tein pari käsirengastakin. 

Siis mä en osaa kuvata, kun taas tuli tämmösiä :O Eihän tua ruskia erootu ollenkaan. Voi mämmi. Taitaa kamera olla pilalla. ;)

679433.jpg

679434.jpg